«

»

Ambil gambar passport Hazique

Hari ini masa ambil Hazique kat taska upsi, cikgu dia tanya gambar passport Hazique untuk kegunaan taska. Kalo tak silap dah kali 3 cikgu dok tanya pasal gambar ni hahaha. Bukannya tak nak kasi gambar, cuma belum ade gambar yang sesuai nak kasi kat taska, padahal kamera ade jer dok simpan dalam drybox rumah hehe alasan. So kali ini, balik jer rumah, terus naik atas setup terus lighting per semua, lepas tu suruh la Hazique pose, pose baru 2-3 dah mula nak main payung la, main flash la.. aduss.. mencabar betul nak amik gambar dia ni.. berpeluh-peluh aku dibuatnya, dah macam nak ambil gambar kawin outdoor, hahaha.. terus surrender.. tunggu mama balik kerja baru sambung balik.. ini la beberapa hasil yang tak seberapa.. Bydaway Hazique dah 2 tahun 7 bulan masa ambil gambar ni.. :)

Setup khas untuk Hazique, siap ade kolam lagi, nak kasi dia duduk setempat cadangnye.. tp takdenye dia nak duk diam-diam.. hehe Hazique oh Hazique

Related Posts with Thumbnails

Popularity: 1% [?]

Comments

Powered by Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>