Category Archive: PhotoManiac

Hazique 8 Bulan

Cepatnye manja daddy ni dah besar. Dah pandai berdiri dah anak daddy ni. Anak daddy ni memang baik, senang je menjaganya, tak banyak songeh (sebab dah berjaya menjaga dia sorang-sorang selama 2 hari berturut-turut.. kekeke). Terima kasih sebab Hazique tak …

Continue reading »

Lepak kat pondok janggut

Minggu sepatutnya memang cuti sebab UPSI kena tutup kerana virus H1N1. Tapi aku kene kerja juga sebab kerja di luar UPSI.. kui kui kui… mula hari Jumaat, sampi hari Ahad. Abis jer kerja terus roger kawan-kawan, ingatkan “Loken Attack” jadi …

Continue reading »

Mini F1

Kebetulan jiran sebelah meja opis aku, kak Iela ni minat mengumpul model-model kereta ni. Dia memang letak kat atas meja dia koleksi kereta mainan ni. Ntah macam mana satu keretanya (model F1 Ferrari) hilang masa dia cuti lama hari tu. …

Continue reading »

Testing Lighting Studio

Bukan studio betul pun cuma homemade studio jer. Lokasi studio di rumah Azam dekat Taman Jati, Ipoh. 1 softbox dengan 1 umbrella jer studio equitmentnye. Turut pakai 2 flash F58 dan satu flash 3rd party, cybertix. Hasilnya pun macam biasa …

Continue reading »

Related Posts with Thumbnails

Older posts «